Najnowsze

  • 21 listopada 2019
  • wyświetleń: 974

Pozycjonowanie w Google dla małych firm. Przenieś przedsiębiorstwo na wyższy poziom dzięki SEO skrojonemu na miarę

Materiał partnera:

Przerost formy nad treścią to jeden z częstszych błędów, jakie popełnia się w planowaniu działań marketingowych w internecie. Ogromny zasięg mocno działa na wyobraźnię - jednak sporo mikroprzedsiębiorców tak jakby zapominało, że w efekcie przekaz dociera do osób, które w większości mają niewiele wspólnego z ustaloną grupą docelową. Również w pozycjonowaniu dochodzi do podobnych pomyłek. Razem z ekspertami z AFTERWEB podpowiemy, jak tego uniknąć.

Pozycjonowanie w Google dla małych firm


Skup się na swoim targecie. Pokazuj się wysoko na te słowa kluczowe, które wpisują Twoi klienci



Jedną z pierwszych rzeczy, którymi zajmuje się agencja SEO rozpoczynając swoją pracę, jest gruntowna analiza słów kluczowych. Wykorzystując rozmaite narzędzia - od Google Keyword Plannera po oprogramowanie firm zewnętrznych - specjaliści są w stanie wytypować frazy, które mają największe szanse przynieść firmie realnie wysokie zyski. Decyzja, w którym kierunku poprowadzić pozycjonowanie stron ma fundamentalne znaczenie dla późniejszych efektów. Szczególnie dla przedsiębiorstwa, które działa na ograniczonym obszarze. W tym przypadku wyświetlanie się na frazy ogólne niesie ze sobą spore ryzyko, że ogromna większość internautów przechodzących z wyszukiwarki na firmowy serwis nie będzie w ogóle zainteresowanych ofertą. Choćby ze względu na zbyt duże odległości. Wzmożony ruch na stronie internetowej, który nie przynosi efektów w postaci większej liczby klientów, to mocno dyskusyjna inwestycja.

Pozycjonowanie stron pomoże wyszukiwarce zrozumieć, na jakiej grupie docelowej najbardziej Ci zależy



Zdecydowanie lepiej będzie zadbać o to, aby pokazywać firmową witrynę w Google tym osobom, które dają przesłanki by zakwalifikować je jako potencjalnych klientów. Podstawowym czynnikiem będzie tutaj zapytanie wpisywane przez internautę. Jeżeli użytkownik określi jasno, że interesuje go chociażby japońska restauracja w Gdańsku, to lokale gastronomiczne z takich miast jak Wrocław, Warszawa czy nawet Sopot zostaną automatycznie przesunięte daleko do tyłu. Dla organicznych wyników wyszukiwania użyta fraza ma większe znaczenie, niż aktualna lokalizacja internauty. Przecież konsument może planować pobyt na weekend, niekoniecznie szuka miejsca na dzisiejszy obiad. Specjaliści SEO z agencji marketingu internetowego AFTERWEB podkreślają, że klarowne oznaczenie obszaru działania stanowi w firmach o zasięgu lokalnym absolutną konieczność. Pinezka na Mapach Google, rzetelne uzupełnienie wszystkich danych w serwisie Google Moja Firma oraz adekwatne treści na stronie sprawią, że roboty indeksujące będą częściej pokazywać Twoją stronę osobom, które mogą szybko stać się klientami.